Mun piti tänään kirjoittaa ihastuksistani, mutten taida just nyt jaksaa pohdiskella kadonneita aikoja. Tai jaksaahan sitä, kun ottaa vähän sipsejä ja vetää syvään henkeä.
Hmmm, noniin. My very first ihastus. Mä rupesin miettimään tätä jätkää tän tarpeettoman päivän jälkeen (liikassa käärittiin itteämme isoihin jumppamattoihin kuin tupakanpuruja ja yhssa haukuttiin kundien kanssa kaikki nuoret tyypit).
Mä mietin tätä kundia, johon ihastuin ihan niinku kunnolla. Iso tyyppi, lihaksikas ja hyvännäköinen. Tykkää eläimistä ja muutenkin tosi herkkä. Tyhmä ku saapas, mutta sitä ei lasketa kun on herkkä ja hot.
Mä vaan mietin tänään, että mulla oli silloin joskus tosi hyvä maku.
Mä haluaisin taas ihastua niinkuin silloin. Se huuma kesti vuoden, meillä oli jopa HAUSKAA yhdessä ja oltiin kavereita. Mä vaan halusin jotenkin enemmän, mutten ikinä paljastanut sitä kundille. Se kundi on nyt kihloissa ja heillä on yhteinen kissanpentu. Koko elämä edessä. Kundilla on rahaa ja näköä ja kokoa. Pieni ajatusleikki, jos mä oisin sen muijan tilalla. Oisinko mä nyt tässä? Oisko mun nimi Pauli ja oisinko mä hieman pelokas?
Kun käpertyis joka ilta suuren halinallen kainaloon, itkien tai nauraen, ihan sama, mutta käsi silittäisi päätä ja lohduttaisi.
Sitten mä mietin, että oliko se rakkautta?
Voiko näin nuorena rakastaa, vaikkei seurustele?
Oliko se rakkautta, kun me tunnettiin ja mä pidin ihan jumalattomasti tästä kundista vioista huolimatta? Ja kun mä joskus vieläkin ajattelen tätä ja päässä soi todella kaunis tai Dreamer, ihan niinku sillon kaks vuotta, jumalauta lähes kolme sitten.
Sitten se tunne häipyi hiipien.
Ja olo on niin tyhjä, oli yksi rakkauden kesä sen jälkeen ja se oli ihana kun sai olla ja tuntea ja nauraa toisen kundin kanssa, varmana että tää kestää. Kun rakasti vain renttuja mutta se farkkuihin pukeutunut kauniisti hymyilevä poika oli koko kesä. Yks kokonainen kesä, monta päivää ja yötä. Eikä se ollut renttu, sen vannon käsi sydämellä. Olikohan sekään rakkautta? Ja nyt siitäkin on jo vuosi ja taika on kadonnut, eikä kestänyt.
Ja nyt on ns. kuiva kausi. Jos sitä etupenkin söpöä isokätistä poikaa ei lasketa. Eikä jumalauta lasketa. Ei mitään verrattuna niihin kahteen.
Saisinpa kadotetun ajan taas takaisin.