Nuoret pitävät itseään kyllin viisaina, aivan kuten juopuneet pitävät itseään tarpeeksi selvinä.

Todellisuus on vain raittiusliikkeen keksimä illuusio.

Turvallisuus on tunne, joka sinulla on, ennen kuin olet tajunnut tilanteen.

Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä, etteivät ne kuitenkaan olisi perässäsi.

Kauhea loppu on parempi, kuin kauhu ilman loppua.

Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan.

On vaikea tehdä mitään idioottivarmaksi, koska idiootit ovat niin nerokkaita.

Itsemurha on rehellisintä itsekritiikkiä.

Ole aina rehellinen, vaikka et tarkoittaisikaan sitä!

Siitä huolimatta, että eläminen on niin kallista, se on edelleen hyvin suosittua

Egoisti on ihminen, jolla on huono maku: - on kiinnostunut enemmän itsestään kuin minusta.

Se, joka kadottaa järkensä, on yleensä viimeinen, kuka sitä kaipaa.

Terveys on pohjimmiltaan hitain tapa tehdä kuolemaa.

Tänään on huominen, josta olit huolissasi eilen.

Jos et välitä pätkääkään siitä, missä olet - et voi eksyä!

Kauneus on pinnallista, rumuus menee luihin ja ytimiin.

Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään.

Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille.

Elämä on liian tärkeää otettavaksi vakavasti.

Kaikki hyvä elämässä on joko laitonta, moraalitonta tai lihottaa.

Elämäni on niin vaikeaa, ettei sitä ole koskaan yritetty aiemmin.

Älä siirrä huomiseksi mitään, minkä voit kokonaan unohtaa.

Erehtyminen on inhimillistä. Se että myöntää erehtyneensä on paha moka.

Kun on korviaan myöten kusessa, on parempi pitää suunsa kiinni.

Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä.

Likainen mielikuvitus on vain likaista mielikuvitusta.

Sivistyneet ihmiset tarvitsevat rakkautta tullakseen sukupuolisesti tyydytetyksi.

Aivot ovat elin, joka toimii oman mielensä mukaan.

Vapaus on vain kaaos paremmassa valaistuksessa.

Se, joka huutaa kovimmin, on yleensä kasan alimmainen.

Jeesus kuoli syntiemme tähden – emmehän tahdo tuottaa hänelle pettymystä.

Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti.

Pystyn vastustamaan kaikkea muuta, paitsi viettelyksiä.

Ajan tuhlaaminen on tärkeä osa elämää.

Saattaa olla, etten ole täydellinen, mutta erinäiset osat minusta ovat erinomaisia.

Minä en ole kukaan ja kukaan ei ole täydellinen: Olen siis täydellinen.

Minut on helppo pitää tyytyväisenä niin kauan, kun saan tahtoni läpi.

En minä ole eksyksissä, en vain tiedä, missä minä olen.

Ystävä hädässä on riesa.

Pessimisti ei pety koskaan.

Isorintaiset naiset tekevät hölkkäämisestä yleisölajin.

En minä ole lihava, olen vain horisontaalisesti suhteeton.

Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken.

Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni.

On harhaanjohtavaa kutsua ketään täydelliseksi idiootiksi, koska kukaan ei ole täydellinen.

Elämä on kovaa mutta ilman kovaa ei ole elämää!

Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne..

Tasapaino saavutetaan horjuen.

Sitten viimeisenä näistä kaikista suosikeistani se ehdottomasti paras:

Elämä on kuolemaan johtava tauti, joka tarttuu sukupuolisessa kanssakäymisessä.