Jos laittaisin itsestäni senssi-ilmoituksen, lisäisin siihen ehdottomasti: ei myydä erikseen sekä myytävänä erikseen-mainokset. Ei myydä erikseen:
1. mun sängyssä nukkuu vinttikoira. Aina yksi tai useampikin. Kyllä, sillä on oma kori. Mutta se on mun sängyssä.
2. mulla on kaksi isoaveljeä, jotka yrittävät juottaa sinut humalaan. Siinä onnistuttuaan he uhkailevat umpikännissä, että "jos teet meidän siskolle jotain, niin kunnian kukko ei laula."
3. mulla on omituinen äiti. Jos meinaat tukehtua kanelipullaan, kun tyttöystävän äiti avaa puheen sanoilla "oletteko jo naineet?" niin parempi ettei tutustutakaan.
4. mun elämään kuuluu ylenpalttinen shoppailu. Kulutan sukkien ostamiseen kaksi tuntia. Raahaan sinut henkkaan ja maukkaan, ihan vain haukkuakseni niiden laaduttomia tuotteita. Sulata se tai sitten se on byebye
5. mun sukulaiset, viisissäkymmenissä pyörivät tädit ja sedät, ovat sinua kovempia juhlijoita, erittäin omintakeisia ikinuoria
Sen sijaan myytävänä erikseen:
1. voin laihduttaa. Mutta se tietää sitä, että sinä juokset mun vierellä pitkillä lenkeillä.